loading...
چرا قالیباف نه
نقد منصفانه بازدید : 133 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (4)

http://s4.picofile.com/file/7801082040/04_a_6_.jpghttp://s4.picofile.com/file/7801077204/04.jpg

 

همه ما به یاد داریم که در سال 84 آقای دکتر قالیباف در پوسترهای تبلیغاتی اش از عکس های آتلیه ای با لباس های شیک و آنچنانی و ژست های سینمایی وحلقه ازدواج استفاده می کرد.اما چه شد که تصمیم گرفت امسال به جای آنها از عکس های جبهه و چفیه و خاطرات جنگ مایه بگذارد؟!!!چه می شود که شعار "زندگی خوب برازنده ایرانی"به همراه یک عکس شیک، تبدیل می شود به شعار"جهاد ادامه دارد" به همراه چفیه؟!!!

پاسخ را خود دکتر قالیباف به طور کامل بیان کرده است.ایشان در یکی از همایش های تبلیغاتی خود گفته است:

 

"سال 84 در تبلیغات اشتباه کردیم."

 

نقد منصفانه بازدید : 3475 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

 

سخنرانی مهندس پروین‌پور درباره مشکلات پایتخت:

درآمد شهرداری؛ عامل همه مفاسد در مدیریت شهری/ سیاست‌های شهرداری علت اصلی افزایش قیمت مسکن در تهران است

رجانیوز - گروه اجتماعی:مهندس افشین پروین پور، کارشناس مدیریت شهری و اقتصاد است که بارها در برنامه های مختلف تلویزیونی به بحث های کارشناسی در این مورد پرداخته است و جزو طراحان مسکن مهر نیز به شمار می آید.

به گزارش رجانیوز، این فعال فرهنگی که از فعالان دانشجویی دهه ی هفتاد بوده است، در جلسات عیدانه ی انتخابات شورای شهر و شهرداری در جمع اعضای جنبش مردمی مطالبه ی انقلاب اسلامی تهران در روز دوازده فروردین 1392 به بازخوانی مسائل اصلی مدیریت شهری تهران پرداخت:

نقد منصفانه بازدید : 1239 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (10)

نمونه‌هايي از يك «مديريت جهادي» در عرصه فرهنگ + تصاویر

 

http://s4.picofile.com/file/7799530321/03_1_p_10_.jpg

شعبان و رمضاني كه با رقص و آواز گذشت

جشن‌های شعبان و رمضان(مرداد و شهریور) 90 نمونه‌ها‌ی خوبی‌اند برای بدست آوردن سبک فکری مدیران شهرداری تهران برای برگزاری «جشن‌های مذهبی». برنامه‌هایی که به مناسبت مهم‌ترین روزهای مذهبی سالیانه مردم برگزار شدند و اتفاقا به دلیل اوج «ابتذال‌شان» صدای همین مردم را هم درآوردند و جار و جنجال زیادی را پیرامون «شهرداری تهران» ایجاد کردند. این البته تنها باری نبود که شهرداری اقدام به برگزاری برنامه‌های عمومی به مناسبت‌های خاص می‌کرد، این سیری بود که از ابتدای مدیریت جناب قالیباف آغاز شده بود و تا به همین امروز نیز ادامه داشته است. جشن‌هایی که کم‌و‌بیش همه هم شبیه به هم برگزار شده‌اند و می‌شوند، اما جشن‌های رمضان و شعبان سال 90 از حیث «ابتذال» موجود و به طبع آن جنجال‌های ایجاد شده پیرامونشان نمونه‌هایی قابل بررسی‌اند.


نقد منصفانه بازدید : 280 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (2)

 

شو لباس و بدحجابی در فرهنگسراها و پارک های تهران+تصاویر


http://s4.picofile.com/file/7799529886/03_1_p_8_.jpg

 

 شهرداری تهران با کدام مجوز و براساس کدام شرح وظیفه، محیطی اینچنینی را فراهم کرده است تا بدون هر گونه ضابطه و به شکلی مختلط زن و مرد، دختر و پسر، محرم و نامحرم در یک محل و با آن ازدحام ناخوشایند گرد هم آیند؟ چه کسی به به این نهاد اجازه داده تا با پول بیت المال با ایجاد فضایی کنترل نشده در واقع به اشاعه فساد و ابتذال و دعوت مردم به رقص و پایکوبی بپردازد؟

شهرداری تهران که بارها به شکل رسانه ای از عدم تامین بودجه برای تکمیل پروژه مترو شکایت دارد، با کدام مجوز پول بیت المال را خرج اشاعه منکر و لهو و لعب و ایجاد محیطی امن برای برخی اراذل از خدا بی‌خبر می‌کند؟ تا درسایه برنامه‌های بدون نظارت آن سازمان به آرمان‌های انقلاب و خون شهدا دهن کجی عملی شود و فضایی سراسر ‌گناه‌‌آ لود و به دور از معنویت ایجاد کنند؟

نقد منصفانه بازدید : 41 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

 

تونل عذاب‌آور توحید

http://s4.picofile.com/file/7799510214/01_2_1_6_p.jpg

 

 

کارشناسان معتقدند که روش فعلی تهویه تونل توحید که استفاده از جت‌فن‌ها است روش تقریباً ناکامی است و پاس دادن هوای آلوده توسط جت‌فن‌ها به یکدیگر و خارج کردن آن از تونل به دلیل برخی ویژگی‌های فیزیکی و فنی تونل بطور کامل انجام نمی‌شود و به همین دلیل رانندگان خودروها و مسافران تونل خصوصاً هنگام ایجاد ترافیک در داخل تونل دچار مشکلات تنفسی می‌شوند.

 

در طول روز باید سه یا چهار ساعت اوج ترافیک برای تونل توحید در نظر گرفت که در دو مورد آن ترافیک انبوه اما روان است و در دو مورد دیگر، ایستا با حرکت کند و تأخیری است. در هر دو وضعیت ترافیک تونل، سرنشینان اتومبیل‌ها از گرما و آلودگی هوای تونل در عذابند.

 

 

نقد منصفانه بازدید : 64 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 

نقدی بر دولت توسعه گرای آقای قالیبافقالیباف

پیرامون دیدگاهها و نظرات آقای قالیباف در خصوص دولت توسعه گرا پاره ایابهامات و سوالات مطرح می باشد که در این مقاله با طرح ملاحظاتی نسبت به آنها،قصد داریم تا ابهامات مزبور را برطرف نماییم. البته در این بررسی سعی شده است تا براساس دیدگاههای مقام معظم رهبری ،با نگاهی تطبیقی به بررسی نظرات آقای قالیباف پرداخته و نکاتی را با ایشان در میان بگذاریم.هرچند مطمئن هستیم که آقای قالیباف از مواضع مقام معظم رهبری آگاه بوده و این ملاحظات را صرفا جهت یادآوری مطرح می نماییم .

 

 

 

 

 

* این مقاله را می توانید در ادامه مطلب دنبال یا آن را از لینک زیر دانلود کنید *

 فایل pdf : حجم 307 کیلوبایت . دانـــــلود

نقد منصفانه بازدید : 69 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

 مشکلات ایمنی تونل توحید + فیلم

http://s4.picofile.com/file/7799461612/01_2_1_3_p.jpeg

تین نیوز: به‌گفته جانشین رییس پلیس راهور تهران، پلیس نمی‌تواند به دلیل قطع‌بودن سیستم‌های ارتباطی و آلودگی بسیار با وجود وقوع تصادفات‌مرگبار نیروهای‌خود را در تونل توحید مستقر کند.

نقد منصفانه بازدید : 44 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

ترافیک 17 شهریور

 پروژه 17 شهریور بدون مصوبه شورا بوده است

شکیب:۶ ماه پیش برای توقف پروژه۱۷ شهریور به شهرداری نامه نوشتیم .

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ساخت خودسرانه شهرداری تهران در پروژه خیابان ۱۷ شهریور گفت: نامه‌ای در تاریخ 22 فروردین به شهرداری تهران در خصوص توقف این طرح ارسال کرده‌ایم.

 


نقد منصفانه بازدید : 25 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

 

شورای شهر: متأسفانه در کف تونل وکناره ستون ها شاهد آبریزش هستیم.

http://s4.picofile.com/file/7799496341/01_2_1_5_p.gif

 

محمدعلی نجفی با اشاره به مشکلات ترافیکی که طی روزهای گذشته گریبان مسیرهای شمالی و جنوبی بزرگراه شهید چمران را گرفته است گفت: به رغم افتتاح تونل توحید، هنوز مشکلات ترافیکی شهروندان را مستأصل کرده است، بهتر است شهرداری تهران گزارشی از چگونگی بروز مشکلات پیش آمده به شورای شهر ارائه دهد.

نقد منصفانه بازدید : 30 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 شورای شهر: تونل توحید در رفع ترافیک ناکام بود

http://s4.picofile.com/file/7799475806/01_2_1_4_p.jpg

 

"مشکلات ترافیکی گریبان مسیرهای شمالی و جنوبی بزرگراه چمران را گرفته و به رغم افتتاح تونل توحید، هنوز مشکلات ترافیکی شهروندان را مستأصل کرده است".

نقد منصفانه بازدید : 42 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (1)

 

هزینه پنج برابری ساخت هر کیلومتر تونل توحید در مقایسه با تونل خرم- زال

 

http://s4.picofile.com/file/7799442896/01_2_1_1_p.jpg

 

12 بهمن سال گذشته، تونل توحید با تبلیغات بسیار زیاد از سوی شهرداری تهران افتتاح شد و از آن به عنوان یکی از عجایب پروژه‌های عمرانی شهری در تاریخ کشورمان یاد شد.

نقد منصفانه بازدید : 33 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

 

چرا مطرح کردن هولوکاست از نظر دکتر قالیباف منافعی برای ما ندارد ؟

http://s4.picofile.com/file/7798684836/02_4_1_p.jpg

 

مسئله هولوکاست برای رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که با استفاده از آن بخش عمده ای از جنایت های خود را توجیه می کنند.به عبارتی می توان گفت مسئله ی هولوکاست یکی از زیر بناها و مبانی استکبار جهانی و از جمله رژیم غاصب صهیونیستی است و با متزلزل شدن آن،تمام پیکره ی استکبار و رژیم  صهیونیستی به لرزه می افتد. و نباید فراموش کنیم که با دستاویز قرار دادن همین مسئله هولوکاست است که دهها سال مادران فلسطینی داغ فرزند می بینند و کودکان داغ پدر و مادر . در حقیقت نفی هولوکاست، نفی موجودیت و مشروعیت اسرائیل است و از همین روست که مجازات های سنگینی را برای کسانیکه   این مسئله را زیر سوال می برند، در نظر گرفته اند.

حال باید از آقای قالیباف پرسید، شما که می گویید :«طرح مسئله هولوکاست ،منافعی برای ما ندارد. »اصولا منافع انقلاب اسلامی را در چه چیزی می دانید ؟ آیا استکبار ستیزی و زیر سوال بردن رژیم غاصب صهیونیستی، حمایت از خون مردم مظلوم فلسطین، پاک کردن خاورمیانه از لوث غده سرطانی اسرائیل، کوتاه کردن دست استکبار جهانی از منطقه و هزاران مسئله دیگر که با نفی هولوکاست حاصل می شود، منافع انقلاب اسلامی به حساب نمی آید؟

نقد منصفانه بازدید : 82 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

 http://s4.picofile.com/file/7798671070/02_2_p.jpg

گزیده ای از سخنان دکتر قالیباف در مورد پرونده هسته ای:

پذیرش و یا عدم پذیرش تعلیق غنی سازی چیزی نیست که بتوانیم امروز در مورد آن تصمیم بگیریم.

نقد منصفانه بازدید : 51 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

 

آقای قالیباف در همایشـــی گفته انـد : « ما در دهـه اول انقلاب مرحله استقرار نظام را داشتیـم، در دهه دوم تثبیت نظام ، ولی در دهه سوم انقلاب که همه کشورهای دنیا ما را پذیرفتـــه انـد چرا همان موضع اولیه استقرار نظام را دنبال می کنیم و چرا نباید با آمــریکا حرف بزنیـــم ؟! » نکته ای که مورد نقد است این نکته است که ایشان گفته اند : « ما باید در حوزه سیاست خارجه از موضع تقابل ، بیاییـــم به موضع رقابت و در این حوزه با دیگر کشورهای جهان رقابت کنیم و تقابل نداشته باشیم. » ! بنابـــراین نظر ایشان این است که در حوزه دیپلماسی خارجی یا همان سیاست خارجه باید از موضع تقابل که در دهه اول و دوم و سوم انقلاب پیگیــر اجرای آن در جامعه بین الملل هستیـــم خارج شویــم و موضع « رقابت » را اتخاذ کنیـــم.

حالا نظـــر رهبــــری را در این مورد می خوانیـــم : «
عرصه ی دیپلماسی، همه جا عرصه ی هماوردی و مقابله است؛ چون منافع کشورها، منافع ملت ها با یکدیگــر اصطکاک پیدا می کند، تصادم پیدا می کند، این تصادم ها در موارد زیادی خودش را در میدان دیپلماسی نشان می دهد. لذا همه جا این درگیری و هماوردی وجود دارد ... این نظام اگر هیچ کاری هم با هیچ یک از قدرت ها و دولت های مستکبـــر دنیا نداشته باشد آنها با او کار دارند... دستگاه دیپلماسی مهم است. عرصه ی دیپلماسی، عرصه ی مبارزه است؛ در این مبارزه باید قوی باشید. اگر می خواهید قوی باشید، ارتباط با خدا را مستحکم کنید. » 

در دیدگاه رهبـــری ، عرصه دیپلماسی، یک عرصه تقابل و مبارزه است ! و همان طور که مشاهده می کنید هیچ سخنـــی از اشتباه بودن موضع فعلــی ما در سیاست خارجه نیست. در حالی که آقای قالیباف می گویند موضع فعلــی ما در حوزه سیاست خارجه اشتباه است و باید از این موضع خارج شویم !! ولی رهبـــری در هیچ جا اشاره ای به اشتباه بودن موضع فعلی نمی کنند و بلکه تاکید بر این دارند که موضع فعلی درست است و در تمام دنیــا نیـز عرصه ی دیپلماسی و سیاست خارجه عرصه ی تقابل است و کسی به دنبال رقابت نیست !!

نقد منصفانه بازدید : 664 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7798657090/01_2_6_p.jpg

پروژه فضای سبز بوستان نهج البلاغه(منطقه2) و بوستان جوانمردان(منطقه5)

فضای سبز بوستان نهج البلاغه در حاشیه رودخانه اجرا شده است و به خاطر داشتن شیب زیاد و خاک نرم در اثر اندک بارندگی ، فضای سبز آن تخریب می گردد و شهرداری برای برطرف کردن این مسئله مجبور شد هزینة سرسام آوری را صرف دوختن فضای سبز به بدنه به صورت افقی و سوراخ کردن زمین و دیواره زدن و بتن ریزی به داخل خاک ، کند.

این مسئله کارشناسی نشده بالغ بر 4 میلیارد تومان هزینه در برداشت . در صورتی که اگر کارشناسانه تصمیم گرفته می شد تراکم خاک را قبل از اجرا لحاظ می کرد و نیاز به هزینه های سرسام آور نبود.

در بوستان جوانمردان نیز در منطقه 5 نیز دوباره همین اشتباه رخ داد و باز شهرداری تصمیم گرفت به منظور جلوگیری از تخریب فضای سبز تازه اجرا شده هزینه مازاد روی دوش بیت المال بگذارد.

 

نقد منصفانه بازدید : 30 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

 http://s4.picofile.com/file/7798650642/01_2_5_p.jpg

پروژه بهسازی پل سید خندان

شهرداری تهران در طی یک تصمیم غیر کارشناسانه تصمیم گرفت علیرغم احتیاج مردم و افراد ساکن در آن محله به ایستگاه تاکسی ، ایستگاه مذکور را تعطیل کرده و فضای زیر پل را به عنوان واحد تجاری در اختیار شرکت پیمانکاری قرار دهد تا از طریق در آمدهای حاصله هزینه های جاری پل سیدخندان را تامین کند. اما بعد از اعتراضات گسترده اهالی منطقه و رسانه ای شدن مسئله، شهرداری بدون طی کردن روند حقوقی ، تصمیم به خراب کردن یک شبِ کارگاه پیمانکار گرفت و پس از شکایت شرکت پیمانکار مجبور شد بالغ بر 1/6 میلیارد تومان خسارت یا به قول خودمان باج بدهد تا صدایشان در نیاید!

حالا باید از شهرداری پرسید که شما که داعیة کار کارشناسانه را دارید کجای این مسئله با کار کارشناسانه می خواند؟ اجاره دادن زیر پل یا یک تخریب یک شب ی آن بدون هماهنگی با طرف قرارداد!

بیان این مطلب هم خالی از لطف نیست که این پروژه مثل بسیاری دیگر از پروژه های کلان شهرداری در زمان آقای قالیباف بدون برگزاری مناقصه به افرادی  خاص واگذار  شده و جالب تر آنکه این پروژه به شرکت  سرد و گرم ممتاز اصل واگذار شده که اولا این شرکت متعلق به باجناق مشاور شهردار منطقه 7 تهران بوده ثانیا موضوع فعالیت این شرکت عبارت است از خرید و فروش و ساخت و راه اندازی سرد خانه های ثابت و متحرک و ... می باشد حال سوال ما از آقای قالیباف : این است دم از شعار قانون گرایی زدن این است کار کارشناسی کردن این است خاتمه دادن به روش آزمون و خطا در مدیریت...

نقد منصفانه بازدید : 37 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

 

شکایت از شهرداری

شکایت استانداری از شهرداری تهران

مشاور حقوقی استاندار تهران گفت: دوشکایت استانداری از شهردار تهران در خصوص آبگرفتگی مترو و درآمدهای حاصل از حریم به دادستانی ارسال شد.

ولی‌الله داوریان در گفت‌وگو با فارس درباره شکایت‌های استانداری از شهرداری تهران اظهار داشت: شکایت‌ها در حال پیگیری و به دادستانی تهران ارسال شده است..

وی ادامه داد: استانداری 2 شکایت در خصوص آبگرفتگی مترو و درآمدهای حاصل از حریم از شهرداری تهران کرده است.

مشاور حقوقی استاندار تهران با بیان اینکه شهرداری تهران انکار درآمد از حریم می‌شود بیان داشت: شهرداری تهران مدعی شده است که از حریم تهران درآمدی کسب نمی‌کند.

 

 

نقد منصفانه بازدید : 1673 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

 

قالیباف اصلاح طلب

زيباكلام:اصلاح‌طلبان عارف را رها کنند، حول قالیباف وحدت کنند

از نخستین روزهای پس از انتخابات مجلس نهم، موضوع انتخابات ریاست جمهوری سال آینده در دستور کار رسانه ها و سیاسیون قرار گرفته است.

اخباری هم به گوش می رسد که سید محمد خاتمی در تلاش است با حذف افراطیون جبهه دوم خرداد و به نمایش گذاشتن چهره ای معتدل از آنان، اصلاح طلبان را برای این انتخابات به وحدت برساند

نقد منصفانه بازدید : 495 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

 

از کرخه تا راین:

نقدی بر دیدگاه محمدباقر قالیباف نسبت به حدود دخالت دین در اجتماع

نه تنها راه اندازی ایستگاه قرآن ، موزه شهدا و پر کردن شهر از تابلوهای آیه و حدیث کمکی درخور به اعتلای فرهنگ انقلاب نمی نماید، بلکه در صورت عدم تطبیق این شعائر با عملکرد مدیران و سیاست های دخیل در حیات مردم و در نتیجه تغایر این ارزش ها در سطح گفتار و رفتار، موجبات رنگ باختگی این ارزش ها در اذهان را پدید خواهد آورد. تجربه مدیریتی این دوستان ثابت نموده است این قابلیت را دارند، همزمانی که روی دیواره های بزرگراه های شهر صحنه شهادت رزمندگان در کنار کرخه را به تصویر بکشند، ناخواسته با تنظیم ساختارهای اجتماعی، اقتصادی مدنظر خود هوس زیستن در حاشیه راین، شانزلیزه استریت و لوگزامبورگ پارک را در نفوس اقشار جامعه تهییج کنند.

نقد منصفانه بازدید : 3965 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

 

ابوالفضل امامی:سخنان رهبری معظم در حرم مطهر رضوی، نخستین سخنرانی بسیار مهم ایشان درباره انتخابات ریاست جمهوری خرداد ۹۲ بود که طی آن، نکات افق گشایی را درباره انتخابات بیان کردند.به

ایشان به تحریم های دشمن بر ضد ایران پرداختند و تلویحاً به تکنوکرات هایی اشاره کردند که امید دشمنان برای اثربخشی نسبی تحریم ها بوده اند:

نقد منصفانه بازدید : 113 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

 

17 شهریور

شهرداری باید پاسخگوی هزینه‌های هنگفت پروژه خیابان 17 شهریور باشد

معاون عمرانی استانداری تهران گفت: پروژه پیاده‌ راه سازی خیابان 17 شهریور هزینه‌های هنگفتی در بر‌داشت که شهرداری باید پاسخگوی نحوه هزینه کرد بیت‌المال باشد.

محمدرضا محمودی در گفت‌وگو با فارس، درباره پروژه خیابان 17 شهریور و پیاده راه سازی حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا میدان شهدا اظهار داشت:‌  شهرداری این طرح را با هزینه‌های هنگفت و  قبل از مشورت با اعضای شورای  شهر و نمایندگان مجلس و  کارشناسان  شهری اجرایی کرد .

 

نقد منصفانه بازدید : 1666 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

 

رانت نفت

روایت مصداقي مرتضي نبوي از سیر جریان مدیریت اجرايي کشور

سيستم امتيازات ويژه از رانت نفت، از دولت موسوي شروع و در زمان هاشمي استمرار يافت

تکنوکرات ها برای انتخابات لشکرکشی کرده اند.

به گزارش رجا: ...

نقد منصفانه بازدید : 812 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

 

قالیباف

تذکر : این خبر مربوط به ایام فتنه 88 است

دیدارهای قالیباف با هاشمی، خاتمی و سید حسن خمینی/ تکمیلی: تکذیبیه عجولانه شهرداری درباره خبری که ارتباطی با موضوعات شهری ندارد+ توضیحات رجانیوز

دکتر محمد باقر قالیباف شهردار تهران بتازگی دیدارهایی با هاشمی رفسنجانی، محمد خاتمی و سید حسن خمینی داشته است.

نقد منصفانه بازدید : 478 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

 

افتتاح خط 3 مترو تهران

خط 3 متروی تهران افتتاح شد؛ البته ظاهرا فقط برای آقای شهردار!

به گزارش رجانیوز:

شهروندان پایتخت حدود یک ماه است که با امید، پایشان را داخل ایستگاه متروی ولی‌عصر (عج) می‌گذارند تا با توجه به اخبار منتشر شده در رسانه‌های پرشمار شهرداری تهران، شاهد استفاده از خط شماره ۳ متروی تهران بشند و خودشان را از این ایستگاه به ایستگاه شهید بهشتی برسانند اما این امیدواری تنها تا پایین پله‌های ایستگاه وجود دارد و مشاهده موانع نارنجی و زنجیرهای کشیده شده در برابر ورودی خط ۳ و البته راهروی خاک گرفته آن، خط قرمز پررنگی بر این رویا می‌کشد

نقد منصفانه بازدید : 449 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

ائتلاف سه گانهپیش‌بینی علامه مصباح و صورت مساله‌ای که پاک شد

 

"این ایده آل است این که همه اصولگرایان بنشینند و نفر واحدی را انتخاب کنند. هر چند شدنی نیست؛ حتی همان سه نفری که ابتدا با هم ائتلاف کردند، بنده معتقدم که در عمل هیچ کدام از آنها با هم نمی‌سازند." این پیش بيني دقيق آیت‌الله مصباح یزدی در دی ماه سال گذشته است؛ یعنی کمتر از پنج ماه پیش؛ دقيقا در همان زمانی که اعضای ائتلاف سه‌گانه به شدت و با گرمای خاصی از پیوند محکم خود سخن می‌گفتند.

نقد منصفانه بازدید : 1483 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (1)

آقای قالیباف! چقدر از کیسه بیت‌المال خرج کردید؟

نارنجی پوشروزنامه «مردم سالاري» در شماره مورخه 9/3/1391 خود ضمن بازتاب مفصل سخنان شهردار تهران با حروف درشت اين گفته ايشان را به عنوان تيتر انتخاب كرده است:

به گزارش کیهان، «هركس شفافيت مالي شهرداري را نمي بيند چشمانش تار است»!! اكنون به عنوان كسي كه دچار هيچگونه مشكل بينايي نيست بايد از جناب شهردار پرسيد: آيا به گونه اي شفاف اعلام مي فرمائيد كه سرجمع چقدر بابت توليد فيلم هاي تاويل برانگيز «طهران-تهران» و «نارنجي پوش» از كيسه بيت المال خرج كرده ايد و ساخت اين فيلم ها با كدام بخش از وظايف تعريف شده و قانوني شهرداري قابل توجيه است؟! و اين پرسش نيز جاي طرح دارد كه آقاي مهرجويي كارگردان دو فيلم ياد شده كه حتي يك فريم از فيلم هاي پس از انقلاب او در همدلي و همراهي با انقلاب و ارزش هاي برآمده از آن نبوده است چگونه از چنته شهرداري تهران سر درمي آورد؟

تهران طهران

در پايان نيز اي كاش دليل انعقاد قرارداد ميلياردي با اين فيلمساز را نيز اعلام مي كردند تا مردم بدانند در زمانه اي كه بسياري از فيلمسازان ارزشي متاسفانه با مشكلات مالي روبرو هستند، شهرداري تهران چه فضيلتي را در اين فيلمساز يافته است كه ديگران نيافته اند؟

نقد منصفانه بازدید : 215 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

اظهارات دکتر قالیباف / فتنه 88

 

 

دکتر محمد باقر قالیباف در سخنرانی های اخیر خود بیان کرده است که در قبال فتنه 88 موضع روشنی داشته است .

در این نوشته سعی بر آن شده است که مواضع دکتر قالیباف در قبال فتنه 88 به قضاوت مخاطبان گذارده شود .

 

این مواضع در زمانی اتخاذ شده است که ندای أین عمار امام خامنه ای همه جا را پر کرده بود و ایشان خواهان موضع گیری صریح تمام نخبگان شده بودند.

 

رجا نیوز - محمد باقر قاليباف هفته گذشته باز هم ميهمان يك برنامه زنده تلويزيوني در رسانه ملي شد تا اين بار به بهانه فرارسيدن هفته دفاع مقدس به ابراز نظر درباره مسائل جاري كشور بپردازد. اين در حالي بود كه «ديروز، امروز، فردا» اينبار سنت شكني كرده و بجاي دعوت از ميهمان برنامه، به ميهماني مدعو خود رفته بود .

 

 

 

 

این مطلب را می توانید در ادامه مطلب دنبال یا آن را از لینک زیر دانلود کنید .

حجم : 190 کیلوبایت فرمت : PDF    دانــــلود

نقد منصفانه بازدید : 8907 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

 

این روزها موضوع کسب در آمد شهرداری از طریق منابع شهر تهران به یکی از مهم ترین نقاط ضعف شهرداری تهران بدل شده است . در این مطلب سعی بر آن شده تا ضمن پاسخ به این سوال موارد مصرف این در آمد ها نیز یادآوری کنیم .

موضوع: رنجنامهدرآمدهای شهرداری

الف : مدیریت فروش سرمایه در شهرداری تهران !

املاک شهرداری به عنوان سرمایه های شهری به حساب می آیند و واگذاری این املاک چه به صورت فروش یا اجاره مستلزم رعایت آئین نامه معاملاتی شهرداری می باشد.

برخی از اقدامات شهرداری در واگذاری املاک به مدیران شهری از جمله اعضای محترم شورای شهر  به این ترتیب بوده است که پس از تعیین قیمت پایه کارشناسی توسط کارشناسان سازمان املاک شهرداری (با نازلترین بهای واقعی) این ملک ها را با همان قیمت پایه و بدون برگزاری مزایده در اختیار افراد خاصی از جمله مدیران و برخی از اعضای شورای شهر قرار داده است. و البته همین مبلغ را هم به صورت اقساط از آنان دریافت می کند.

 

 

 

 

 

این مطلب را می تواند در ادامه مطلب دنبال و یا آن را از لینک زیر دانلود کنید

حجم : 108 کیلوبایت   فرمت : PDF     دانـــــلود

 

 

نقد منصفانه بازدید : 33 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

 

مشارکت شهرداری در ساخت و سازها و برج هابرج سازی

چه توجيهي براي مشاركت شهرداري در ساخت واحدهاي تجاري و اداري در جاي جاي شهر وجود دارد، كه اگر نبود اين مشاركت فرصت طلبانه و سودجويانه، شايد هر كسي فرصت نمي يافت در نقطه نقطه شهر، ساختماني بسازد كه سر به فلك ساييده و علاوه بر تهاجم به حريم همسايه ها، نور و هوا و نماي خانه هاي آنان را نيز ذايل كند

.

 

 

 

درباره ما
دکتر محمد باقر قالیباف، شهردار هشت سال اخیر تهران ،تلاش بسیاری می کند تا نتیجه انتخابات ریاست جمهوری را به نفع خود تمام کند. کم نیستند کسانی که ایشان را کارآمد و بلکه اصلح می دانند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 112
  • بازدید کلی : 71,487