loading...
چرا قالیباف نه
نقد منصفانه بازدید : 3476 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

 

سخنرانی مهندس پروین‌پور درباره مشکلات پایتخت:

درآمد شهرداری؛ عامل همه مفاسد در مدیریت شهری/ سیاست‌های شهرداری علت اصلی افزایش قیمت مسکن در تهران است

رجانیوز - گروه اجتماعی:مهندس افشین پروین پور، کارشناس مدیریت شهری و اقتصاد است که بارها در برنامه های مختلف تلویزیونی به بحث های کارشناسی در این مورد پرداخته است و جزو طراحان مسکن مهر نیز به شمار می آید.

به گزارش رجانیوز، این فعال فرهنگی که از فعالان دانشجویی دهه ی هفتاد بوده است، در جلسات عیدانه ی انتخابات شورای شهر و شهرداری در جمع اعضای جنبش مردمی مطالبه ی انقلاب اسلامی تهران در روز دوازده فروردین 1392 به بازخوانی مسائل اصلی مدیریت شهری تهران پرداخت:

نقد منصفانه بازدید : 41 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

 

تونل عذاب‌آور توحید

http://s4.picofile.com/file/7799510214/01_2_1_6_p.jpg

 

 

کارشناسان معتقدند که روش فعلی تهویه تونل توحید که استفاده از جت‌فن‌ها است روش تقریباً ناکامی است و پاس دادن هوای آلوده توسط جت‌فن‌ها به یکدیگر و خارج کردن آن از تونل به دلیل برخی ویژگی‌های فیزیکی و فنی تونل بطور کامل انجام نمی‌شود و به همین دلیل رانندگان خودروها و مسافران تونل خصوصاً هنگام ایجاد ترافیک در داخل تونل دچار مشکلات تنفسی می‌شوند.

 

در طول روز باید سه یا چهار ساعت اوج ترافیک برای تونل توحید در نظر گرفت که در دو مورد آن ترافیک انبوه اما روان است و در دو مورد دیگر، ایستا با حرکت کند و تأخیری است. در هر دو وضعیت ترافیک تونل، سرنشینان اتومبیل‌ها از گرما و آلودگی هوای تونل در عذابند.

 

 

نقد منصفانه بازدید : 70 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

 مشکلات ایمنی تونل توحید + فیلم

http://s4.picofile.com/file/7799461612/01_2_1_3_p.jpeg

تین نیوز: به‌گفته جانشین رییس پلیس راهور تهران، پلیس نمی‌تواند به دلیل قطع‌بودن سیستم‌های ارتباطی و آلودگی بسیار با وجود وقوع تصادفات‌مرگبار نیروهای‌خود را در تونل توحید مستقر کند.

نقد منصفانه بازدید : 25 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

 

شورای شهر: متأسفانه در کف تونل وکناره ستون ها شاهد آبریزش هستیم.

http://s4.picofile.com/file/7799496341/01_2_1_5_p.gif

 

محمدعلی نجفی با اشاره به مشکلات ترافیکی که طی روزهای گذشته گریبان مسیرهای شمالی و جنوبی بزرگراه شهید چمران را گرفته است گفت: به رغم افتتاح تونل توحید، هنوز مشکلات ترافیکی شهروندان را مستأصل کرده است، بهتر است شهرداری تهران گزارشی از چگونگی بروز مشکلات پیش آمده به شورای شهر ارائه دهد.

نقد منصفانه بازدید : 30 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 شورای شهر: تونل توحید در رفع ترافیک ناکام بود

http://s4.picofile.com/file/7799475806/01_2_1_4_p.jpg

 

"مشکلات ترافیکی گریبان مسیرهای شمالی و جنوبی بزرگراه چمران را گرفته و به رغم افتتاح تونل توحید، هنوز مشکلات ترافیکی شهروندان را مستأصل کرده است".

نقد منصفانه بازدید : 42 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (1)

 

هزینه پنج برابری ساخت هر کیلومتر تونل توحید در مقایسه با تونل خرم- زال

 

http://s4.picofile.com/file/7799442896/01_2_1_1_p.jpg

 

12 بهمن سال گذشته، تونل توحید با تبلیغات بسیار زیاد از سوی شهرداری تهران افتتاح شد و از آن به عنوان یکی از عجایب پروژه‌های عمرانی شهری در تاریخ کشورمان یاد شد.

نقد منصفانه بازدید : 664 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7798657090/01_2_6_p.jpg

پروژه فضای سبز بوستان نهج البلاغه(منطقه2) و بوستان جوانمردان(منطقه5)

فضای سبز بوستان نهج البلاغه در حاشیه رودخانه اجرا شده است و به خاطر داشتن شیب زیاد و خاک نرم در اثر اندک بارندگی ، فضای سبز آن تخریب می گردد و شهرداری برای برطرف کردن این مسئله مجبور شد هزینة سرسام آوری را صرف دوختن فضای سبز به بدنه به صورت افقی و سوراخ کردن زمین و دیواره زدن و بتن ریزی به داخل خاک ، کند.

این مسئله کارشناسی نشده بالغ بر 4 میلیارد تومان هزینه در برداشت . در صورتی که اگر کارشناسانه تصمیم گرفته می شد تراکم خاک را قبل از اجرا لحاظ می کرد و نیاز به هزینه های سرسام آور نبود.

در بوستان جوانمردان نیز در منطقه 5 نیز دوباره همین اشتباه رخ داد و باز شهرداری تصمیم گرفت به منظور جلوگیری از تخریب فضای سبز تازه اجرا شده هزینه مازاد روی دوش بیت المال بگذارد.

 

نقد منصفانه بازدید : 30 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

 http://s4.picofile.com/file/7798650642/01_2_5_p.jpg

پروژه بهسازی پل سید خندان

شهرداری تهران در طی یک تصمیم غیر کارشناسانه تصمیم گرفت علیرغم احتیاج مردم و افراد ساکن در آن محله به ایستگاه تاکسی ، ایستگاه مذکور را تعطیل کرده و فضای زیر پل را به عنوان واحد تجاری در اختیار شرکت پیمانکاری قرار دهد تا از طریق در آمدهای حاصله هزینه های جاری پل سیدخندان را تامین کند. اما بعد از اعتراضات گسترده اهالی منطقه و رسانه ای شدن مسئله، شهرداری بدون طی کردن روند حقوقی ، تصمیم به خراب کردن یک شبِ کارگاه پیمانکار گرفت و پس از شکایت شرکت پیمانکار مجبور شد بالغ بر 1/6 میلیارد تومان خسارت یا به قول خودمان باج بدهد تا صدایشان در نیاید!

حالا باید از شهرداری پرسید که شما که داعیة کار کارشناسانه را دارید کجای این مسئله با کار کارشناسانه می خواند؟ اجاره دادن زیر پل یا یک تخریب یک شب ی آن بدون هماهنگی با طرف قرارداد!

بیان این مطلب هم خالی از لطف نیست که این پروژه مثل بسیاری دیگر از پروژه های کلان شهرداری در زمان آقای قالیباف بدون برگزاری مناقصه به افرادی  خاص واگذار  شده و جالب تر آنکه این پروژه به شرکت  سرد و گرم ممتاز اصل واگذار شده که اولا این شرکت متعلق به باجناق مشاور شهردار منطقه 7 تهران بوده ثانیا موضوع فعالیت این شرکت عبارت است از خرید و فروش و ساخت و راه اندازی سرد خانه های ثابت و متحرک و ... می باشد حال سوال ما از آقای قالیباف : این است دم از شعار قانون گرایی زدن این است کار کارشناسی کردن این است خاتمه دادن به روش آزمون و خطا در مدیریت...

نقد منصفانه بازدید : 37 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

 

شکایت از شهرداری

شکایت استانداری از شهرداری تهران

مشاور حقوقی استاندار تهران گفت: دوشکایت استانداری از شهردار تهران در خصوص آبگرفتگی مترو و درآمدهای حاصل از حریم به دادستانی ارسال شد.

ولی‌الله داوریان در گفت‌وگو با فارس درباره شکایت‌های استانداری از شهرداری تهران اظهار داشت: شکایت‌ها در حال پیگیری و به دادستانی تهران ارسال شده است..

وی ادامه داد: استانداری 2 شکایت در خصوص آبگرفتگی مترو و درآمدهای حاصل از حریم از شهرداری تهران کرده است.

مشاور حقوقی استاندار تهران با بیان اینکه شهرداری تهران انکار درآمد از حریم می‌شود بیان داشت: شهرداری تهران مدعی شده است که از حریم تهران درآمدی کسب نمی‌کند.

 

 

نقد منصفانه بازدید : 1673 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

 

قالیباف اصلاح طلب

زيباكلام:اصلاح‌طلبان عارف را رها کنند، حول قالیباف وحدت کنند

از نخستین روزهای پس از انتخابات مجلس نهم، موضوع انتخابات ریاست جمهوری سال آینده در دستور کار رسانه ها و سیاسیون قرار گرفته است.

اخباری هم به گوش می رسد که سید محمد خاتمی در تلاش است با حذف افراطیون جبهه دوم خرداد و به نمایش گذاشتن چهره ای معتدل از آنان، اصلاح طلبان را برای این انتخابات به وحدت برساند

نقد منصفانه بازدید : 3965 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

 

ابوالفضل امامی:سخنان رهبری معظم در حرم مطهر رضوی، نخستین سخنرانی بسیار مهم ایشان درباره انتخابات ریاست جمهوری خرداد ۹۲ بود که طی آن، نکات افق گشایی را درباره انتخابات بیان کردند.به

ایشان به تحریم های دشمن بر ضد ایران پرداختند و تلویحاً به تکنوکرات هایی اشاره کردند که امید دشمنان برای اثربخشی نسبی تحریم ها بوده اند:

نقد منصفانه بازدید : 113 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

 

17 شهریور

شهرداری باید پاسخگوی هزینه‌های هنگفت پروژه خیابان 17 شهریور باشد

معاون عمرانی استانداری تهران گفت: پروژه پیاده‌ راه سازی خیابان 17 شهریور هزینه‌های هنگفتی در بر‌داشت که شهرداری باید پاسخگوی نحوه هزینه کرد بیت‌المال باشد.

محمدرضا محمودی در گفت‌وگو با فارس، درباره پروژه خیابان 17 شهریور و پیاده راه سازی حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا میدان شهدا اظهار داشت:‌  شهرداری این طرح را با هزینه‌های هنگفت و  قبل از مشورت با اعضای شورای  شهر و نمایندگان مجلس و  کارشناسان  شهری اجرایی کرد .

 

نقد منصفانه بازدید : 1666 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

 

رانت نفت

روایت مصداقي مرتضي نبوي از سیر جریان مدیریت اجرايي کشور

سيستم امتيازات ويژه از رانت نفت، از دولت موسوي شروع و در زمان هاشمي استمرار يافت

تکنوکرات ها برای انتخابات لشکرکشی کرده اند.

به گزارش رجا: ...

نقد منصفانه بازدید : 478 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

 

افتتاح خط 3 مترو تهران

خط 3 متروی تهران افتتاح شد؛ البته ظاهرا فقط برای آقای شهردار!

به گزارش رجانیوز:

شهروندان پایتخت حدود یک ماه است که با امید، پایشان را داخل ایستگاه متروی ولی‌عصر (عج) می‌گذارند تا با توجه به اخبار منتشر شده در رسانه‌های پرشمار شهرداری تهران، شاهد استفاده از خط شماره ۳ متروی تهران بشند و خودشان را از این ایستگاه به ایستگاه شهید بهشتی برسانند اما این امیدواری تنها تا پایین پله‌های ایستگاه وجود دارد و مشاهده موانع نارنجی و زنجیرهای کشیده شده در برابر ورودی خط ۳ و البته راهروی خاک گرفته آن، خط قرمز پررنگی بر این رویا می‌کشد

درباره ما
دکتر محمد باقر قالیباف، شهردار هشت سال اخیر تهران ،تلاش بسیاری می کند تا نتیجه انتخابات ریاست جمهوری را به نفع خود تمام کند. کم نیستند کسانی که ایشان را کارآمد و بلکه اصلح می دانند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 128
  • بازدید کلی : 71,503