loading...
چرا قالیباف نه
نقد منصفانه بازدید : 1239 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (10)

نمونه‌هايي از يك «مديريت جهادي» در عرصه فرهنگ + تصاویر

 

http://s4.picofile.com/file/7799530321/03_1_p_10_.jpg

شعبان و رمضاني كه با رقص و آواز گذشت

جشن‌های شعبان و رمضان(مرداد و شهریور) 90 نمونه‌ها‌ی خوبی‌اند برای بدست آوردن سبک فکری مدیران شهرداری تهران برای برگزاری «جشن‌های مذهبی». برنامه‌هایی که به مناسبت مهم‌ترین روزهای مذهبی سالیانه مردم برگزار شدند و اتفاقا به دلیل اوج «ابتذال‌شان» صدای همین مردم را هم درآوردند و جار و جنجال زیادی را پیرامون «شهرداری تهران» ایجاد کردند. این البته تنها باری نبود که شهرداری اقدام به برگزاری برنامه‌های عمومی به مناسبت‌های خاص می‌کرد، این سیری بود که از ابتدای مدیریت جناب قالیباف آغاز شده بود و تا به همین امروز نیز ادامه داشته است. جشن‌هایی که کم‌و‌بیش همه هم شبیه به هم برگزار شده‌اند و می‌شوند، اما جشن‌های رمضان و شعبان سال 90 از حیث «ابتذال» موجود و به طبع آن جنجال‌های ایجاد شده پیرامونشان نمونه‌هایی قابل بررسی‌اند.


نقد منصفانه بازدید : 281 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (2)

 

شو لباس و بدحجابی در فرهنگسراها و پارک های تهران+تصاویر


http://s4.picofile.com/file/7799529886/03_1_p_8_.jpg

 

 شهرداری تهران با کدام مجوز و براساس کدام شرح وظیفه، محیطی اینچنینی را فراهم کرده است تا بدون هر گونه ضابطه و به شکلی مختلط زن و مرد، دختر و پسر، محرم و نامحرم در یک محل و با آن ازدحام ناخوشایند گرد هم آیند؟ چه کسی به به این نهاد اجازه داده تا با پول بیت المال با ایجاد فضایی کنترل نشده در واقع به اشاعه فساد و ابتذال و دعوت مردم به رقص و پایکوبی بپردازد؟

شهرداری تهران که بارها به شکل رسانه ای از عدم تامین بودجه برای تکمیل پروژه مترو شکایت دارد، با کدام مجوز پول بیت المال را خرج اشاعه منکر و لهو و لعب و ایجاد محیطی امن برای برخی اراذل از خدا بی‌خبر می‌کند؟ تا درسایه برنامه‌های بدون نظارت آن سازمان به آرمان‌های انقلاب و خون شهدا دهن کجی عملی شود و فضایی سراسر ‌گناه‌‌آ لود و به دور از معنویت ایجاد کنند؟

نقد منصفانه بازدید : 495 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

 

از کرخه تا راین:

نقدی بر دیدگاه محمدباقر قالیباف نسبت به حدود دخالت دین در اجتماع

نه تنها راه اندازی ایستگاه قرآن ، موزه شهدا و پر کردن شهر از تابلوهای آیه و حدیث کمکی درخور به اعتلای فرهنگ انقلاب نمی نماید، بلکه در صورت عدم تطبیق این شعائر با عملکرد مدیران و سیاست های دخیل در حیات مردم و در نتیجه تغایر این ارزش ها در سطح گفتار و رفتار، موجبات رنگ باختگی این ارزش ها در اذهان را پدید خواهد آورد. تجربه مدیریتی این دوستان ثابت نموده است این قابلیت را دارند، همزمانی که روی دیواره های بزرگراه های شهر صحنه شهادت رزمندگان در کنار کرخه را به تصویر بکشند، ناخواسته با تنظیم ساختارهای اجتماعی، اقتصادی مدنظر خود هوس زیستن در حاشیه راین، شانزلیزه استریت و لوگزامبورگ پارک را در نفوس اقشار جامعه تهییج کنند.

نقد منصفانه بازدید : 1483 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (1)

آقای قالیباف! چقدر از کیسه بیت‌المال خرج کردید؟

نارنجی پوشروزنامه «مردم سالاري» در شماره مورخه 9/3/1391 خود ضمن بازتاب مفصل سخنان شهردار تهران با حروف درشت اين گفته ايشان را به عنوان تيتر انتخاب كرده است:

به گزارش کیهان، «هركس شفافيت مالي شهرداري را نمي بيند چشمانش تار است»!! اكنون به عنوان كسي كه دچار هيچگونه مشكل بينايي نيست بايد از جناب شهردار پرسيد: آيا به گونه اي شفاف اعلام مي فرمائيد كه سرجمع چقدر بابت توليد فيلم هاي تاويل برانگيز «طهران-تهران» و «نارنجي پوش» از كيسه بيت المال خرج كرده ايد و ساخت اين فيلم ها با كدام بخش از وظايف تعريف شده و قانوني شهرداري قابل توجيه است؟! و اين پرسش نيز جاي طرح دارد كه آقاي مهرجويي كارگردان دو فيلم ياد شده كه حتي يك فريم از فيلم هاي پس از انقلاب او در همدلي و همراهي با انقلاب و ارزش هاي برآمده از آن نبوده است چگونه از چنته شهرداري تهران سر درمي آورد؟

تهران طهران

در پايان نيز اي كاش دليل انعقاد قرارداد ميلياردي با اين فيلمساز را نيز اعلام مي كردند تا مردم بدانند در زمانه اي كه بسياري از فيلمسازان ارزشي متاسفانه با مشكلات مالي روبرو هستند، شهرداري تهران چه فضيلتي را در اين فيلمساز يافته است كه ديگران نيافته اند؟

درباره ما
دکتر محمد باقر قالیباف، شهردار هشت سال اخیر تهران ،تلاش بسیاری می کند تا نتیجه انتخابات ریاست جمهوری را به نفع خود تمام کند. کم نیستند کسانی که ایشان را کارآمد و بلکه اصلح می دانند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 117
  • بازدید کلی : 71,492